78207

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


A.Podhájecký (82.99.163.242) --- 3. 3. 2006
Re: Marketing, cena medu a pod?l na prodeji

To se přece může už dávno. Jak byl povolen prodej ze dvora. Pokud je to včelí produkt a ne výrobek, můžu ho ze dvora prodávat, dávat na něj reklamu a uvádět cenu. Výdaje na reklamu si dávám do nákladů. Jenom jsem s nim nemohl na trh, nebo do prodejny v okrese. Tam už je ale trochu problém, protože malých prodejniček je už málo a přes velkosklady je to zakázané.
Například prodavač v Jednotě už musí mít povolení z ředitelství. Půjde to jen přes malé soukromé prodejny.
I tak je to ale velký úspěch. Bude větší možnost prodeje a odpadnou nesmyslné požadavky na medárny.
Tonda.

>v podstatě se nic nemění ze dvora se prodávalo stále rozdíl je jen v tom že si va vrata můžete napsat cenu azměnit nápis med na prodej medu.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 15151


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu